Согласно Закону Украины "О защите прав потребителей" покупатель может:
- Обменять товар надлежащего качества.
- Вернуть товар надлежащего качества.
- Вернуть или обменять товар ненадлежащего качества.
Какой товар подлежит обмену:
- Товар, у которого есть чек;
- Товар в оригинальной упаковке с сохраненными бирками и ярлыками, который не был в употреблении;
- Товар, після покупки якого не пройшло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
- Сообщите о намерениях вернуть оплаченный товар;
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської карти для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Процедура повернення товару Ненадлежащего качества:
- Сообщите о намерениях вернуть оплаченный товар;
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської карти для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
- Всі послуги перевізників або комісій, переклад коштів проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту, так само за фізичною адресою – Харків, вул.Холодногорська, 9
Возврат средств осуществляется после получения товара.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділенні Нової Пошти або Укрпошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової Пошти або Укрпошти продавцем.